AjaxReport

"WIJ ZIJN AJAX"

‘Ziggo ontving na sponsordeal maar minimale opzeggingen’

De schade voor kabelexploitant Ziggo lijkt mee te vallen. Nadat bekend werd gemaakt dat het bedrijf de nieuwe hoofdsponsor word van Ajax regende het kritieken. Ziggo zegt dat er slechts 22 klanten waren die hun abonnement daadwerkelijk hebben opgezegd.

“Dat blijkt uit een meting van zondagavond”, zegt de woordvoerder tegenover de dagbladen van de Persdienst. “Deze mensen hebben dit als reden opgegeven. Daar vragen we altijd naar.”

Op social media was vrijdag veel te doen over de sponsordeal. Supporters van andere eredivisieclubs, bijvoorbeeld die van Feyenoord, reageerden verontwaardigd en dreigden hun abonnement bij Ziggo op te zeggen. “Maar tussen roepen en doen zit een groot verschil”, verklaart de woordvoerder.

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.